För att läsa artikeln måste du vara prenumerant och inloggad
Marcus Birkemose kom inför årets säsong tillbaka till speeedwayen efter att ha varit avstängd.
Nu stängs han av på nytt.
I år var han tillbaka och har gjort det bra i flera matcher i den polska andraligan.
Anledningen den här gången är precis som förra gången att Birkemose har kommit till en tävling med otillåtna preparat i kroppen.
Händelsen ska ha inträffat den 13 maj i danska ligan, skiver hans klubb Slangerup.
Birkemose är avstängd så länge utredningen pågår.
Redaktionen
foto: Erik Kruse


