Och där kom nästa skada – mardröm för Dackarna

- Annons -spot_img

För att läsa artikeln måste du vara prenumerant och inloggad

Kommentarer

  1. Jag är prenumerant jag har betalat
    Vadfasen är det för fel
    Nu ger jag snart upp 🤬💔😓

  2. Börjar bli frustrerande att alla artiklar är låsta trots att man är prenumerant. Ska inte behöva logga in varje gång när man kommer från Facebook… lös det!

    • Hej!

      Vi har en funktion som ska göra så att man INTE blir utloggad. Men så Facebooks webbläsare fungerar i vissa fall så verkar coookisen där inte sparar som det behövs. Vi rekommenderar därför att man använder en vanlig webbläsare och går in den vägen om den loggar ut en ständigt.

      Har själv gjort ett försök där jag inte blev utloggad på flera veckor.
      Har man däremot andra facebook-sidor man hanterar så verkar det däremot inte fungera alls.
      Tyvärr kan vi inte göra så mycket åt hur webbläsaren i Facebook-appen fungerar.

  3. Jag ger upp , kommer inte in på eran sida , nu har jag sabbat till det med lösenord , vet varken föreg; eller nuvarande ! Ska väl inte behöva logga in med lösenord vareviga gång !!!

LÄMNA ETT SVAR

Vänligen ange din kommentar!
Vänligen ange ditt namn här

Relaterade artiklar